Praca w DPS Hamernia.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Hamerni
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent ds. księgowości w wymiarze: 1 etat
Działając na podstawie art.11 i art. 12 oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz.1282), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz.936).
1. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI OGŁASZAJĄCEJ NABÓR:
Dom Pomocy Społecznej w Hamerni
Tartak, ul. Mszczonowska 1
96-325 Radziejowice
tel. 46/8577102
2. STANOWISKO: referent ds. księgowości
3. OKREŚLENIE WYMAGAŃ
I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Obywatelstwo polskie.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie n w/w stanowisku.
- Wykształcenie: średnie lub wyższe.
- Znajomość przepisów prawnych dotyczących zasad działania jednostek samorządowych i innych, w szczególności:
a. rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
b. ustawa o ochronie danych osobowych,
c. ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
8. Pozostałe wymagania dla stanowisk urzędniczych określa art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282).
9. Obsługa komputera, w szczególności program Exel, Word, Płace.
II.WYMAGANIA DODATKOWE:
1. Doświadczenie zawodowe: przynajmniej 6-miesięczny staż w dziale księgowości samorządowej.
2. Mile widziana znajomość programów: ARISCO, Płatnik.
3. Umiejętność pracy w zespole.
4. Komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, samodzielność.
III.ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1. Przygotowywanie niezbędnych danych oraz informacji dotyczących realizacji uprawnień pracowniczych wynikających z ubezpieczenia.
2. Naliczanie płac, zasiłków chorobowych, opiekuńczych i innych,
3. Rozliczenia pracowników z ZUS i Urzędem Skarbowym i bankiem,
4. Przygotowywanie dokumentacji PZP.
5. Prowadzenie rozliczenia i ewidencji czasu pracy pracowników.
6. Obsługa archiwum DPS.
IV.WYMAGANE DOKUMENTY:
1. List motywacyjny,
2. Życiorys ( CV),
3. Udokumentowany przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy,
zaświadczenia))
4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz zdobyte kwalifikacje zawodowe
( kserokopie dyplomów),
5. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6. Kwestionariusz osobowy (załącznik do pobrania)
7. Oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
8. przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo
skarbowe,
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
V. INFORMACJE DODATKOWE:
Z wyłonionym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na okres próbny. Po upływie umowy na okres próbny, jeżeli nie będzie zastrzeżeń co do wykonywania zadań przez pracownika, może zostać nawiązana umowa o pracę ponownie na czas określony lub na czas nieokreślony.
Przewidywany termin zatrudnienia: od 01.04.2021 rok
Do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć oświadczenie o następującej treści : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r, poz. 1781) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U.z 2019r, poz 1282)”
VI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Kandydaci są zobowiązani do złożenia dokumentów w zamkniętej kopercie z napisem „ NABÓR NA STANOWISKO: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI”. Na kopercie nie należy umieszczać żadnych innych informacji.
Dokumenty należy złożyć w Domu Pomocy Społecznej w Hamerni w terminie do dnia 12.03.2021 r. do godz. 14.00. W przypadku nadesłania dokumentów pocztą liczy się data wpływu dokumentacji do DPS w Hamerni.
Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Domu Pomocy Społecznej w Hamerni zostaną dołączone do jego akt osobowych.
DPS nie odsyła dokumentów kandydatom , których oferty zostaną odrzucone. Kandydaci będą mogli osobiście dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem. Dokumenty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
VII. INFORMACJA O WYNIKACH NABORU umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Hamerni
(www.dpshamernia.pl) oraz na tablicy informacyjnej Domu Pomocy
Społecznej w Hamerni.
Tartak, 22.02.2021r.
DYREKTOR
Daniel Borowski
Dom Pomocy Społecznej w Hamerni zatrudni na stanowisko:
- Terapeuta zajęciowy,
- Fizjoterapeuta,
- Pielęgniarka/Położna (w pełnym i niepełnym wymiarze czasu pracy),
- Pracownik socjalny,
CV proszę przesłać na adres mailowy: biuro@dpshamernia.com.pl
lub osobiście w siedzibie DPS Hamernia Tartak, ul. Mszczonowska 1 96-325 Radziejowice